نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

غیر قابل پیش بینی و انعطاف پذیر

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
نمی دانم اینکه نمی توانیم در مورد یک لحظه ی بعدمانحدس درستی بزنیم،اینکه هر دم امکان غافلگیر شدنمان آن هم به شدت وجو دارد،اینکه از هیچ آینده ای مطمئن نیستیم،اینکه هر آن ممکن است اتفاق تازه ای بیفتد و خیلی چیزها تغییر کنند و ... فقط از ویژگی های جامعه ماست یا همه جای دنیا آسمان همین رنگ است؟
اما چیزی که خوب می دانم این است که شاید آدم های هیچ جای دنیا غیر از جامعه ما نمی تواند اینقدر زود به اوضاع جدید عادت کنند.اینکه این توانایی و انعطاف در رفتار ریشه در تاریخ ملت مان دارد یا نه را نمی دانم اما به هر حال قابلیتی ست ستودنی.فکر می کنم مردمان سخت کوش دیگر پاره های این جهان اگر چنین نعمتی داشتند شاید انسان امروز در مریخ زندگی می کرد.
  • محسن جمشیدی

نظرات  (۴)

وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی