نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

آینده

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

تا به حال هزاران بار به آینده فکر کرده ام و به اینکه چه باید کرد تا بدان چه که دلخواه و مورد نظر است دست بیابم اما امروز به همین قضیه از زاویه ی دیگری نگاه کردم.اینکه به جای نگاه از حال به آینده از قوه ی خیال کمک بگیرم و خودم را در آینده متصور بشوم و از دریچه ی آینده به گذشته نگاه کنم.براستی در آن روز خواهان تغییر چه چیزهایی در،گذشته ام خواهم بود چیزهایی که من در حال -به عنوان گذشته ی آینده- توانایی تغییرشان را دارم.

در کل اصل موضوع همان چیزی ست که بوده اما تنها نوع نگاه به آن متفاوت است و این نوع برداشت به نظر اصلاحی تر و موثر تر واقع می گردد.

  • محسن جمشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی