نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

تبریز مِد

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ
می خواستم گزارش یک سفر کاری و قصه های علمی تخیلی اون رو روایت کنم، دستم به قلم نرفت و نیمه کاره پاکش کردم. جزئیاتش بسیار بود و تجربیاتی که درش کسب شد بی شمار.
روزهای خوبی رو در کنار سه تن از همکاران داشتم و کلی چیز های جدید یاد گرفتم و بسیار خندیدم.دلم خواست مکتوب کنم و جاودانه بشه و اما دیدم حالش نیست و بهتر که توی ذهن مانا شه.
شاید روزی بیاد و درباره ش بنویسم.روزهای خوش تبریز و نمایشگاه بین المللی ایران و همکاران فرهیخته ی شوخ.
  • محسن جمشیدی

نظرات  (۶)

سلام مطلبت جالب بود به ما هم سری بزن
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
  • لولاکی ریکا
  • آنکه به خرد توانا شد ، ترس برایش نامفهوم است . اُرد بزرگ


    °°°°°°°°°°°°|/
    °°°°°°°°°°°°|_/
    °°°°°°°°°°°°|__/
    °°°°°°°°°°°°|___/
    °°°°°°°°°°°°|____/°
    °°°°°°°°°°°°|_____/°
    °°°°°°°°°°°°|______/°
    °°°°°°______|_______________
    ~~~~/____________________~~~~
    ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
    منتظر حضور گرمتان هستم
    سلام - وبلاگ خوبی داری

    دوست داری از تک تک بازدید کننده هات پول دربیاری ؟

    در سایت معتبر وطن رنک با دامنه عضو شو و کد رو تو وبلاگت بزار و به ازای هر بازدید کننده از وبلاگ 3 تومن درآمد کن .

    پرداخت 3 تومان به ازای هر بازدید کننده
    پشتیبانی و تسویه حساب هفتگی
    اعتبار و سابقه بالا با آدرس .com
    شمارش بازدید عالی و سریع و مطمئن

    http://www.vatanrank.com
    سلام دوست گلم
    از اینکه وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحالم
    واقعا خسته نباشی
    راستش حدود یک ماه هست که یک برنامه ساختم
    اما تا الان فقط چند نفر دارن ازش استفاده میکنن
    اسم نرم افزارم پیج رنک 8 هست که هر مطلب جدید را با عکس نشون میده مثل:
    بازی
    عکس
    فیلم
    آهنگ
    و...
    ظاهر برنامه مثل ویندوز 8 ساخته شده که اگر ببینی میپسندی که شک ندارم
    توی ایران مثل این ساخته نشده
    تو بیا و برنامه رو ببین
    اگر نپسندیدی اسممو عوض میکنم :D
    این هم آدرس پیشنمایش و دانلودش
    http://pr8.ir/prog/
    اگر مشکلی نیس به دوستات هم بگو دانلود کنن
    خودت فکر کن ببین چند ماه واسه یک چیزی وقت بزاری اونوقت کسی دانلود نکنه :((
    امیدوارم هرگز این اتفاق برات نیوفته
    نظرت برام خیلی مهمه
    این ای دی یاهو من:
    pr80351@yahoo.com
    باز هم بهت سر میزنم
    فعلا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی