نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

ایمان من به روز موعود

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

من ایمان دارم که روزی از خواب بر می خیزم و دنیا آن روز رنگ دیگری خواهد داشت

روزی که زمین پاک تر و آدم یان انسان گونه تر شده اند

روزی خواهد بود سرشار از نیکی

من ایمان دارم

روزی از خواب بر می خیزم و آگاه ترم و البته شادتر

روزی که کم تر فکر می کنم و بیشتر عمل

روزی که به همه ی قول های داده ام عمل خواهم کردو به همه ی راه های کج رفته اعتراف

روزی که بخشیده می شوم اگر اعتراف کنم و می بخشم اگر اعتراف بشنوم

روزی که تنهایی معنا ندارد و ساده از کنار کاستی های دیگران رد نمی شوم

این چنین روزی خواهد آمد و به آن ایمان دارم

ایمان من به آن روز به واسطه ی امید به تغییر جهان نیست

آن روز من تغییر کرده ام

نگاهم به اطراف و آدمیان و جهان، روزی که دیدگاه و جهان بینی ام عوض شده است

آن روز خواهد آمد و من به آن از همیشه ی همیشه ایمان داشته ام و دارم

سبب فرار رسیدنش ظهور کسی نیست بلکه آن روز به سبب درک حضور کسی محیا می شود

من نه به واسطه ی مسلمانی ام که به واسطه ی بودنم به آمدن آن روز مومن ام. آن روز خواهد و آمد و بعد آن جهان رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، مطمئنم درخت ها برور تر و راه ها هموار تر خواهند بود و من ساعی تر

من به روز موعودی که که می تواند هر وقتی اتفاق بیفتد ایمان دارم، روزی که شاید  از عصر یک جمعه بعد از یک خواب عصرگاهی شروع شود و شاید از سحرگاه یک روز سه شنبه بعد از برخواستن از خواب شبانگاهی

  • محسن جمشیدی

نظرات  (۲)

  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
  • نماینده رسمی الکسا در ایران
  • www.iAlexa.ir
    آی الکسا یک سامانه افزایش بازدید واقعی است به این ترتیب که با پیاده سازی یک بستر فعال و مناسب، امکان انجام بازدید از وب سایت شما را فراهم می آورد. تمامی بازدید های انجام شده از وب سایت شما به وسیله کاربران واقعی انجام می شود، به همین دلیل علاوه بر تاثیر قابل توجه روی رتبه الکسا، سبب بهبود رنک گوگل و موتورهای جستجو نیز خواهد شد. این سامانه می تواند تا 10،000 بازدید در روز برای وب سایت شما ایجاد نماید و رتبه الکسا و رنک گوگل شما با سرعت بالایی بهبود بخشد. پس از سفارش یکی از پکیج های افزایش بازدید، به جهت بررسی صحت عملکرد آی الکسا می توانید در صورت تمایل به کمک وب سایت های معتبری چون گوگل آنالیز، آمار ورود تعداد کاربران و حجم بازدید آنها را بررسی نماید.


    با تعرفه سوپر استثنایی و ویژه / فقط تا آخر هفته /

    تعداد 40 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 10 هزار تومان !!

    تعداد 400 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 95 هزار تومان !!

    تعداد 4 میلیون بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 900 هزار تومان !!
    www.iAlexa.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی