نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

از اعتماد به هواوی لذت ببر!

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ق.ظ
"شرکت فناوری هواوِی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. هوِاوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012 در جهان است. هیوا وِی بیش از 140.000 کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود 46% درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می کنند.این شرکت حدود 20 موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال 2011 در حدود 3.74 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
محصولات و خدماتش در 140 کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر 45 شرکت از 50 شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هیوا وِی استفاده می کنند."

هدف از نگارش این مطلب تبلیغ نیست،توسعه است.ترویج و نشر فرهنگ اعتماد به برندهای نوظهور.البته که هواوی برند تازه ای نیست-با توجه به سابقه ی درخشان حضورش در صنعت مخابراتی- اما در صنعت تولید موبایل شاید نسبت به برندهای کهن،نوظهور و تازه محسوب می شود.
اصولا در هر جایی از دنیا شرکت های نو و اقدامات جدید با رویکردهای متفاوتی رو برو می شوند،در برخی از نقاط مقاومت در برابر ابداعات جدید رایج تر و ترک سنت ها و سوابق سخت تر است.فکر می کنم مردم کشور ما با توجه به المان های بسیار زیادی از این قاعده پیروی می کنند.به همین دلیل برند جدیدی مثل هواوی برای جا باز کردن در بازاری که برندهای پرسابقه سونی،سامسونگ و ...در آن حکمرانی می کنند راه طولانی در پیش دارند و این فاصله بستگی زیادی به ما دارند.
این ما هستیم که می توانیم از ایده های نو استقبال کنیم و خود را در بند نبینیم.
من به هواوی اعتماد کردم و از اعتماد خود نیز پشیمان نیستم.با هزینه کمتر از امکانات بیشتر با سطح کیفیت بالاتری نسبت به برندهای سونی و سامسونگ و اچ تی سی در تلفن همراه خود بهره مند شده ام.این درست که سابقه ی آن شرکت ها ستودنی ست اما هواوی و ایده های تولیدش چیزی نیستند که بتوان به راحتی بر ان ها چشم پوشید و باید لذت بهره مندی از انچه که گفتم را در هواوی تجربه کرد و فهمید همیشه اعتماد کردن به تازه ها منجر به ضرر نیست.
  • محسن جمشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی