نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

معرفی "فروشگاهی مبنی بر اعتماد برای ایرانیان"

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

احداث فروشگاهی مبنی براعتماد از آن دسته اقدامات کمتر صورت گرفته در جامعه ی ماست و البته از آن نوع اقدامات امیدبخش نسبت به رشد و بهبود فرهنگی در بستر جامعه عزیزمان به قلم می آید.امید است که روند ترویج این نوع فرهنگ ها و منش ها در جامعه سرعت یابد.بنده هم سعی کردم با معرفی این اقدام قدمی در ترویج این فرهنگ بردارم.
در ادامه توضیحاتی درباره این فروشگاه ذکر گردیده که به نقل از بخش "درباره ما" سایت فروشگاه می باشد:
"در این فروشگاه، محصولات برای شما ارائه خواهد شد، شما از محصولات استفاده خواهید کرد، و صرفاً اگر از محصولات راضی بودید و آنها را مفید یافتید، هزینه آنها را پرداخت میکنید. همه زیرساخت فروشگاه، بر اساس اعتماد بنا خواهد شد. بنابراین هیچ مکانیزمی برای ردیابی کسانی که محصولات را دانلود و استفاده میکنند در نظر گرفته نمیشود.
محصولات این فروشگاه، همیشه دارای دو قیمت خواهند بود. قیمت کاربران عادی و قیمت دانشجویان. بر اساس اصل اعتماد، هر کس خود در مورد قیمت پرداختی تصمیم میگیرد.
ضمناً کسانی که به هر دلیل محدودیت مالی دارند، از پرداخت هر نوع هزینه معاف بوده و میتوانند از محصولات رایگان استفاده کنند.
"

  • محسن جمشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی