نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

خوب لزومی نمی بینم که به تعریف اندیشه و تبیین تفاوت اندیشه و پندار و ... بپردازم.مهم اصل قضیه است که تا حدودی مشخص است و نیاز هم نیست خیلی دقیق باشد.می خواهم از فکر کردن و سکوت اندیشمندانه حرف بزنم.
قصدم هم اصلا نقد وضعیت موجود نیست فقط می خواهم روزمرگی هایمان را مرور کنم و ببینم اندیشه تقریبا چقدر در زندگی ما جای دارد.
مطمئنا غالب افراد حتی اگر نه زیاد اما کم هم حرف نمی زنند.خوب در پس این حرف ها باید تحلیل ها و تفکرهایی باشد و اگر نیست پس حرف نمی زنیم و در اصل ور می زنیم.حرفی که در پس ان تحلیل و اندیشه نباشد فرق چندانی با پارس سگ همسایه و یا عر عر خران روستای ایپک آباد صفلی ندارد.و ان حرفی هم که از پی تحلیل می اید ارزشمند هم که نباشد حداقل بی خود نیست.

  • محسن جمشیدی
بخش دوم
در بخش قبلی پیرامون خود رشته ی تحصیلی تعیر و نگهداری و البته مراکز ارایه دهنده ی این سطح و نوع از آموزش صحبت نمودیم.
در این مقال پیرامون سرفصل های آموزشی در این رشته مطالبی را در خدمتتان قرار می هم.
در سیستم آموزش علمی-کاربردی که سیستم گسترده تری در زمینه آموزش این رشته می باشد دروس ارائه شده در قالب 63 واحد درسی پیش نیاز، پایه، اصلی و تخصصی با طول دوره ی 1744 ساعت آموزشی و 496 ساعت آموزش تکمیلی به علاوه ی 5 پنج واحد کارورزی و کاربینی با طول دوره ی 512 ساعت و همجنین 12 واحد عمومی مشترک میان تمامی رشته های تحصیلی با طول دوره ی 208 ساعت آموزشی تدریس و ارزیابی می گردند.
این دوره ی آموزشی در مراکز آموزش علوم هوانوردی آزاد و غیر دولتی که بصورت آموزش غیر آکادمیک تدریس و ارائه می گردد تنها شامل تدریس 13 سرفصل آموزشی تحت عنوان ماژول های مورد ارزیابی در آزمون سازمان هواپیمایی کشوری می باشد.توضیحات تکمیلی پیرامون آزمون سازمان هواپیمایی کشوری را در بخش بعدی اراده خواهیم داد.
  • محسن جمشیدی