نسل ِ من

محبوب ترین مطالب

سال نــــــــــــو و اهدای اعضا

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۳۳ ب.ظ

تا  به حال اجتهادی مبنی بر گسترش فرهنگ اهدا ی عضو به ان حدی که چشمگیر باشد نداشتم اما اندک سعی ای داشتم که حد اقل در پیرامونم و بین افراد دور و برم کسانی را راغب بدین کار کنم.اما چیزی که در این مسیر  برایم جالب بود و در افراد پیرامونم به چشمم خورد ترسی بود که این افراد  در دل داشتند ترسی ناشی از جهل.

و البته یک مورد تمسخر امیز تر که به نوعی دلسوزی می نمود و اما از صد دشمنی بتر بود.

اولی را در ادم هایی دیدم که فکر می کردند قرار است جانشان را بدهند و دومی در مواقعی بود که نزدیکان یک فرد فکر می کردند قراراست جان عزیزشان را کسی بگیرد.

و هر دوی این موارد ناشی از جهلی بود که نیاز به اگاه سازی و فرهنگ سازی بنیادی ست.باور های غلط مردم در مورد مرگ مغزی و البته نبود دیدگاهی عمیق نسبت به موضوع اهدا و غیره و غیره همگی دست به دست هم داده اند تا از جمعیت 74961702 نفر ایران تنها 744474 نفر دارای کارت اهدای عضو می باشند.

سال نو فرا رسید و ما دوباره از خدا فرصت گرفته ایم تا سالی دیگر قدمی نیکو برداریم و فرصت را غنیمت شماریم ممکن است من و یا حتی تو در همین سال به جمعیت افرادی بپیوندیم که نیازمند اهدای عضو و چشم انتظار اهدای زندگی از جانب دیگری اند قبل از اینکه به جمعیت دارندگان کارت اهدای عضو بپیوندیم.

فرم عضویت در طرح اهدای عضو

  • محسن جمشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی